Echipa Asociatiei Holfin Filantropica este permanent preocupata de satisfactia donatorilor si partnerilor sai cu privire la actiunile noastre caritabile .
Experienta dvs. este foarte importanta pentru noi si, impartasind-o, contribuiti la imbunatatirea programelor noastre caritabile.
Fiecare reclamatie ne ajuta sa avem o abordare mai buna fata de donatori, parteneri si beneficiari astfel incat experienta dvs. cu Asociatia Holfin Filantropica sa fie conforma cu asteptarile dumneavoastra.
Cum administram solicitarile dvs.:
- Vom prelua mesajul transmis de dvs. in cel mai scurt timp posibil
- La receptionarea mesajului, veti primi din partea noastra o confirmare de primire
- Vom face toate eforturile pentru a raspunde in maximum 15 zile lucratoare
- In cazul in care solutionarea reclamatiei dvs. necesita mai multe investigatii si nu o putem onora in termenul de 15 zile lucratoare, va vom informa privind stadiul solicitarii dvs.
- In cazul reclamatiilor complexe, care implica un termen de rezolvare extins, la fiecare 15 zile lucratoare te vom informa asupra stadiului in care se afla reclamatia ta
Ne puteti contacta prin:
T: +40 314 056 564
E: office@holfinfilantropica.ro
Posta: Asociatia Holfin Filantropica, Bd. Dimitrie Pompeiu, nr. 9-9A, Iride Business Park, Cladirea 24, etaj 2, Sector 2, Bucuresti, cod postal 020335
Website: prin completarea formularului din sectiunea “Reclamatii si sesizari”
Va rugam sa ne transmiteti datele dvs. de contact si modalitatea de comunicare preferata astfel incat sa va raspundem in cel mai scurt timp.